BAŞKAN KUŞ’TAN RAMAZAN AYI MESAJI
Eyyübiye Belediye Başkanı Mehmet Kuş, Ramazan ayı dolayısıyla bir mesaj yayımlayarak, Ramazan ayının hayırlar getirmesi temennisinde bulundu.
Eyyübiye Belediye Başkanı Mehmet Kuş, Ramazan ayı dolayısıyla bir mesaj yayımladı. Başkan Kuş mesajında, Ramazan ayının hayırlar getirmesi temennisinde bulundu. On bir ayın sultanı olan Ramazan ayına girdiklerini belirten Başkan Kuş mesajında şunları söyledi;” Ramazan ayı, yardımlaşma ve dayanışma ayıdır, Ramazan berekettir. Bu ay birlik, beraberlik, dayanışma ve kardeşlik ile maneviyatın daha da güçlü yaşandığı bir aydır. Birlik ve beraberlik içinde hareket edilerek, yardıma muhtaç vatandaşlarımıza ulaşmanın feyzini yaşayarak bu anlamlı günleri inşallah dolu dolu geçireceğiz. Bizler de Eyyübiye Belediyesi olarak bu ramazan ayında özellikle yardıma muhtaç olan vatandaşlarımıza daha çok ulaşmaya çalışacağız. Onlar için dua ederken aynı zamanda maddi durumu iyi olmayan ailelerimizin iftarlıklarını evlerine kadar götüreceğiz. Gerek belediye olarak gerek şahsım olarak, evlerimizi, ailelerimizi ziyaret edip, onlarla birlikte olacağız. yine tüm insanlık için bol bol dua edeceğiz. Yine bu mübarek ayda dargınlıkların, kırgınlıkların giderildiği ve barış ve kardeşlik duygularının hakim olduğu bir ay olmasını temenni ediyorum. Bu duygu ve düşüncelerle Ramazan ayının bütün İslam âlemine hayırlar getirmesini Cenab-ı Allah’tan niyaz ederim.”
AVUKAT NAZIM GÖREN `DEN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BİRECİK’TE ÖĞRETMENLER KOROSU VE ORKESTRASINDAN MUHTEŞEM TÜRK HALK MÜZİĞİ GECESİ
AVUKAT NAZIM GÖREN `DEN JANDARMA TEŞKİLATI’NIN 187. KURULUŞ YIL DÖNÜMÜ MESAJI
BİRECİK’TE WESTERN UNION HİZMETLERİYLE HIZLI VE GÜVENLİ PARA TRANSFERİ
Birecik’te Kaliteli Mobilya ve Beyaz Eşyanın Güvenilir Adresi: Bayram Mobilya ve Beyaz Eşya
DENTAL MUSTAFA DİŞ KLİNİĞİ BİRECİK’TE HİZMETE GİRDİ