ABDULLAH YİĞİT-ŞANLIURFA
Şanlıurfa Büyükşehir Belediye Başkanı Zeynel Abidin Beyazgül Kurban Bayramı nedeniyle bir mesaj yayınladı.
Başkan Beyazgül mesajında, “Kurban, Hz. İbrahim’in teslimiyeti, Hz. İsmail’in sabrıdır. Kurban‘ın manasıyla örtüşen “teslimiyet ve sabrı” bir arada yaşadığımız, pandemiyle mücadele ederken sevdiklerimizden ayrı kaldığımız bir dönemin sonunda, kavuştuk Bayrama. Peygamberler şehrimizde bayramlar bir farklı olur. Paylaşmayı, misafir etmeyi, misafir olmayı severiz biz. Ama bu kez farklı, unutmayalım sevdiklerimizi korumak da inancımızın bir parçası. Bu bayram sosyal mesafeye dikkat ederek buluşmalı, hijyen kurallarına riayet ederek paylaşmalıyız. Bu kavuşma son kavuşma olmasın ailemiz ve sevdiklerimizle daha nice bayramlara hep birlikte kavuşmak ümidiyle. Aziz hemşehrilerimin ve tüm İslâm âleminin Kurban Bayramı’nı kutluyorum, mutlu, huzurlu, sağlıklı nice bayramlar diliyorum.” Diye konuştu.
Ulyanovsk’taki Birleşik Rusya üyeleri, bir çocuk kampındaki eğlence koşullarını inceledi
Единороссы Ульяновска проконтролировали условия отдыха в детском лагере
В Каспийске при поддержке «Единой России» прошёл открытый чемпионат Дагестана по самбо
«Единая Россия» поддержала проект смоленских поисковиков по сохранению имён героев Великой Отечественной войны
Birleşik Rusya, Gubkinsky’deki (Yamalo-Nenets Özerk Okrugu) bir okul kampında çocukların kalış koşullarını inceledi
«Единая Россия» утвердила кандидата на пост губернатора Пензенской области