İş İnsanı, Yönetici, Yazar ve Siyasetçi Dr. İbrahim İpek, Şanlıurfa’nın Siverek ilçesinde bulunan Ahmet Koyuncu Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’nde yaşanan üzücü olayla ilgili bir geçmiş olsun mesajı yayımladı.
Dr. İbrahim İpek, mesajında şu ifadelere yer verdi:
“Şanlıurfa Siverek Ahmet Koyuncu Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’nde gerçekleşen menfur saldırıdan dolayı derin bir üzüntü içerisindeyiz. Yaşanan bu olayda yaralanan öğretmen ve öğrencilerimize acil şifalar diliyor, ailelerine ve tüm hemşehrilerimize geçmiş olsun dileklerimizi iletiyoruz.
Eğitim yuvalarında güvenliğin ve huzurun her şeyden önce geldiğine inanıyor, bu tür olayların bir daha yaşanmamasını temenni ediyoruz.
Geçmiş olsun Şanlıurfa.”
ABDULLAH YİĞİT – İSTANBUL
Dağıstan Açık Sambo Şampiyonası, Birleşik Rusya’nın desteğiyle Kaspiysk’te düzenlendi
Birleşik Rusya Partisi, Penza Bölgesi Valiliği görevi için bir adayı onayladı
Ankara’da Güzellik ve Kişisel Bakımın Yeni Adresi: Lidya Vip Güzellik Salonu
Birleşik Rusya Kadın Hareketi, Novosibirsk’te “Sağlık Kültürü” forumunu düzenledi
Çelyabinsk’te, Birleşik Rusya partisi çocuk oyun alanlarını güvenlik açısından denetledi
KRAL GAZETECİ ABDULLAH YİĞİT `TEN BABALAR GÜNÜ MESAJI